![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dętka puszczała ciśnienie. Wyjąłem i znalazłem małą dziurkę. Nie wiem jak to się stało, bo jeździłem tylko po asfalcie. Próbowałem załatać tę dziurkę używając łatek ( z jednej strony pomarańczowych z drugiej czarnych) i kleju z zestawu do reperacji dętek. Procedura zgodna z instrukcją. Niestety ta łatka wogóle się nie klej. Podejrzewam że dętka (Dunlop oryginalna fabrycznie zastosowana w AT 1000) zrobiona jest z mieszanki butyl rubber, która nie wulkanizuje się jak zwykła guma. Jeśli mam rację to znaczy że te dętki z butylu NIE nadają się do reparacji. Chyba że jest jakiś inny zestaw lub preparat do klejenia o którym nie wiem? Co wy na to…?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() |
![]()
Dlaczego piszesz wątek w dziale XRV, jeśli pytasz o dętkę z CRF?
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klej do śrub | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 7 | 09.11.2008 09:19 |