|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: rzgów
Posty: 67
Motocykl: CRF1000
Online: 1 dzień 13 godz 18 min 36 s
|
Jak wyżej. Gniazdko zdechło. Czy ktoś się orientuje czy za ładowanie gniazdka odpowiada któryś z bezpieczników? W manualu nic nie znalazłem, a nie chcę grzebać. Nie ukrywam gniazdko mi się przydaje...
__________________
jutro nie będzie lepiej, będzie tak samo- tylko bardziej |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Londyn
Posty: 3
Motocykl: CRF1000L
Online: 5 dni 9 godz 24 min 47 s
|
Jesli mnie pamiec nie myli i jest to orginalne hondowskie gniazdo bezpiecznik jest po prawej stronie pod czacha.
Przynajmniej u mnie tak jest. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Jeśli to oryginalne gniazdo montowane przez Hondę to jest pod czachą bezpiecznik 7,5A do wymiany. Niestety sporo do rozebrania z moto, aby go wymienić.
Poza tym sugeruje zmianę na 10A (ale nie więcej bo przewody jakies grube nie są) i umieszczenie go tam gdzie ja (opis tutaj) |
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: rzgów
Posty: 67
Motocykl: CRF1000
Online: 1 dzień 13 godz 18 min 36 s
|
Rozumiem, że muszę zdjąć boczne plastiki, żeby się dostać do kosci bezpiecznika? To zajebiście bo jeszcze muszę zdjąć gmole a potem modlić się żeby nie urwac plastikowych zaczepów. Zawsze mnie zastanawia czemu wszyscy tek utrudniają takie prozaiczne rzeczy jak wymiana bezpiecznika na przykład. Pół motocykla do rozbiórki..
__________________
jutro nie będzie lepiej, będzie tak samo- tylko bardziej |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Przynajmniej są w ogóle bezpieczniki - w GS1200 nie ma ani jednego Wszystko via CAN jakoś tam jest zrobione. Jedyne które są to moje z dodatkowej instalki do akcesoriów.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Taka to juz Honda. Zeby dostac sie do przekaznika pompy paliwa tez musze sciagac owiewki, i modle sie zeby zaden z tych zakichanych zaczepow nie strzelil.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: rzgów
Posty: 67
Motocykl: CRF1000
Online: 1 dzień 13 godz 18 min 36 s
|
Myślę sobie że może na razie po prostu kupię zewnętrzna ładowarkę usb z kablem do aku, a jesienią będę przy nim grzebel, albo zostawię to moim szpeniom
__________________
jutro nie będzie lepiej, będzie tak samo- tylko bardziej |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
Zalecam via przekaźnik lub chociaż jakiś wyłącznik + obowiązkowo bezpiecznik. Inna sprawa że taką zewnątrzną ładowarkę jak chcesz mieć ją koło kierownicy gdzieś, to i tak musisz instalację poprowadzić tzn rozebrać nieco moto. |
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Jak Zamontowalem Gniazdka Zapalniczki | AWOBIALY | Wszystko dla Afryki | 6 | 13.02.2010 17:40 |