|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  06.11.2019, 09:53 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |  Husq’a 701 enduro lr 
			
			Jak dla mnie idealna: https://www.husqvarna-motorcycles.co...701-enduro-lr/
		 Ostatnio edytowane przez zylek : 06.11.2019 o 09:57 Powód: Url do wersji pl | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 09:58 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 170
				 Motocykl: KTM990Adv+DR650RE+FLHTCI Electra Glide ULTRA Przebieg: <50km   Online: 2 miesiące 5 dni 2 godz 39 min 43 s |   
			
			Też mi wpadła w oko.. Poza tym ta 901 - też kosmos
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 09:59 | #3 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			wow. naprawdę wow - waga, zasięg, WP. dwie rzeczy na mały minus - singiel w długiej trasie będzie męczył, no i siedzenie - ładne, ale obstawiałbym, że niewygodne. ale ogólnie pierwsze moto od czasów NAT, które jakoś tam mnie porusza. | 
|   | 
|  06.11.2019, 15:27 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			
Oj, w stosunku do 701 do 2019 roku są zmiany: o 25mm mniejszy skok zawieszenia (w enduro i enduro LR) o 10mm mniejszy prześwit (w enduro i enduro LR) o 25mm niżej siodło w enduro LR i 30mm w enduro Masa 145kg pozostała w przypadku enduro i wzrosła o 10kg w przypadku enduro LR. No i zaczął się proces spedalenia tak fajnego motocykla. Włożenie dwóch baków o łącznej pojemności 25l bez dołożenia żadnej szyby lub owiewki wydaje się bezsensowne. A mogli z tego zrobić całkiem fajne ADV. | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 10:24 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			
690 End R 146kg na sucho ma,  znaczy obecna generacja. Ta 9kg nadwaga za dodatkowe 12l paliwa, wydaje się spora, ale po przeróbkach na rally z podbnym zasięgiem będzie ważyć więcej. Nawet karbonowe zestawy oscylują w okolicach 14kg. Natomiast w zestawach dostaje się jeszcze uczciwą szybę, tu będzie trzeba sztukować. Ale myślę że z salonu będzie duuuużo taniej niż za zwykłego 690/701+rally! No i przy Euro 4 czy 5 legalnie!
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 10:22 | #7 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Zrobiliśmy w tym roku singlami ok 9 tysi po Kaukazie. Singiel meczy jak nie ma jadu. Takie 250 na przykład. W trasie mieszanej wolę jechać DR niż NAT. Zetu jak mi zrobił kanapę to jest po prostu wygodniej.
		 | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 10:36 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			rumpel, swiat się zmienia, nie zatrzymamy tego .. abs'y, quickshiftery, wałki wyrównoważajace,eko-terror (no właśnie chyba musi być w wersji 5 ale nigdzie na stronie nie ma!? To by mogło tłumaczyć w części 9kg różnicę do 690 Enduro R) ... to wszysko się sumuje. Z drugiej strony wibracje z nowego singla KTM są ogarnialne. Jak wcześniej jeździłem singlem, to mi przeszkadzały, tu lepiej. Ja się jaram. JAdę do mediolanu w sobotę, zobaczę na żywo pewnie. Kto wie, może trzeba będzie sprzedać butelki zimową porą...
		 Ostatnio edytowane przez zylek : 06.11.2019 o 10:47 | 
|   |   | 
|  06.11.2019, 10:34 | #10 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			ten silnik to jest bliźniak 690 KTM? Ktoś używa tego silnika dłużej?
		 | 
|   |