|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  15.04.2015, 09:32 | #1 | 
| Zarejestrowany: Mar 2014 Miasto: Piła 
					Posty: 12
				 Motocykl: RD07a Przebieg: rosnący   Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s |  Przeszczep pieca z Trampka 700 - luźna dyskusja 
			
			Witam Kolegów, Chciałem zapytać - czy ktoś próbował? Czy silnik wchodzi w fabryczne mocowania? Mój jest jeszcze całkiem zdrowy, ale tak myślę, że to całkiem ciekawy pomysł aby wydłużyć afryce życie o ładnych wiele lat   | 
|   |   | 
|  15.04.2015, 09:41 | #2 | 
| Wylizał się  |   
			
			Na trampkowym forum dużo więcej informacji jest. Podsumowując: drogo wychodzi i tylko 1 sztuka w PL lata z taką rzeźbą.  http://forum.transalpclub.pl/viewtop...294236#p294236 Kolega ferolo próbował, ale się nie udało.. http://africatwin.pl/showthread.php?...t=spalone+moto Wtrysk to problem. Elektrykę też musisz przekładać, pompa paliwa albo w zbiornik wspawana albo jak kiedyś szparag mądrze proponował poniżej zbiornika małą puszkę . Dużo, dużo pracy i pieniędzy... http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=17638 http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce Ostatnio edytowane przez Artek : 15.04.2015 o 09:53 | 
|   |   | 
|  15.04.2015, 16:48 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Słupsk 
					Posty: 704
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: od zera   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 14 godz 34 min 26 s |   
			
			Powiem od siebie że teraz po przemyśleniach nie zdecydowałbym się na to jeszcze raz . Nie mówiąc już o pożarze ale temat zmiany silnika nie jest wcale łatwy trzeba wszystko przerabiać, 700 ma inne mocowania puszki filtra pełno czujek z których czyta sygnały do tego ramę trzeba rzeźbić bo nie pasuję idealnie pod silnik trampka. Tzn tak silnik wsadzisz ale góra silnika jest przy krawędzi ramy i ciężko tam dalej coś wyeksponować do tego jak kolega wspominał pompa paliwa najlepiej w bak wspawać a to dodatkowe koszty i pełno innych pierdółek których nawet nie chce mi się wypisywać. No moim skromnym zdaniem nie rentowne a finał i tak może nie być zadowalający. Ale oczywiście zrobisz jak uważasz ja 2 raz nie pochwyciłbym sie na to już wolałbym odkładać na coś nowszego. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez ferolo : 15.04.2015 o 18:10 | 
|   |   | 
|  15.04.2015, 17:32 | #4 | 
| Zarejestrowany: Mar 2014 Miasto: Piła 
					Posty: 12
				 Motocykl: RD07a Przebieg: rosnący   Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s |   
			
			Pompę mam mikuni, podciśnieniową, więc trochę mniejsza   Pytałem czysto z ciekawości, bardziej jako perspektywa na dalszą przyszłość. Dziękuję za informacje Koledzy!   | 
|   |   | 
|  15.04.2015, 17:34 | #5 | 
| Wylizał się  |   
			
			Pompa musi być z deauville lub trampka 700. Wtrysk potrzebuje odpowiednich parametrów ciśnienia.
		 | 
|   |   | 
|  15.04.2015, 19:11 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Szczecin 
					Posty: 133
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 20 godz 8 min 27 s |   
			
			Mniejsza pompa, niższe ciśnienie - mniejsze spalanie    | 
|   |   |