| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 266
				 
Motocykl: Trampek PD 06 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() Szukam materiałów nt regulacji dekompresatora (odprężnika) w DR 650 RSE. Mam jeden opis po czesku   http://www.dr-650.com/index.php?opti...a-to&Itemid=82 ale kiepsko go rozumiem (wolałbym po węgiersku  ).Robił ktoś z Was coś takiego? pozdr, A. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 499
				 
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :) 
Przebieg: 65 000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wszystko jest na www.suzukidr.pl ....dlaczego pytasz o to na forum AT> 
		
		
		
		
		
		
			 ?a chrome tumaczy strone na polski a solenoid działa poprawnie (odsłoń gume, wciśnij rozrusznik na 3 sek i patrz czy wciąga)? chcesz ustawić poprawny luz na lince ? to dość proste, trzeba tylko widzieć w jakiej facie cyklu jesteś pamietaj, że solenoid (jesli moduł mu pozwoli) pociąga za linkę 1 raz, wałek obraza się i podpiera dźwigienke - po cyklu dzwigienka opada, i jeśli trzymasz przycisk rozrusznika dalej to piłujesz rozrusznikiem na pełnej kompresji... mało kto to ogarnia, a później ludzie się dziwią, że sprzęgiełko rozrusznika pada... poszukaj na suzukidr.pl 
				__________________ 
		
		
		
		
	jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/ FB ![]()   http://www.facebook.com/kamilltee
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |||
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 266
				 
Motocykl: Trampek PD 06 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 j.w. Do tego nawet chroma nie trzeba, wystarczy funkcja z google. Pytanie na ile to tłumaczenie jest poprawne ![]() Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun  | 
|||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 499
				 
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :) 
Przebieg: 65 000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie chodzi o jeden obrót tłoka ale o cykl 4suwa: ssanie, sprężanie, praca, wydech 
		
		
		
		
		
		
			dekompresator jest zrobiony banalnie w DR: -półwałek po pociągnięciu linką obraca się o podnosi dwigienke (uchyla zawór wydechowy), i zostaje w tej pozycji przez wszystkie fazy cyklu aż do momentu "naturalnego" uchylenia zawory wydechowego przez krzywkę wałka w głowicy... Wtedy wałek wraca do pozycji spoczykowej (sprężyna), zawór się zamyka - a Ty trzymając dalej przycisk kręcisz rozrusznikiem na pełnej kompresji. Powiedzmy, że od momentu wciśnięcia START przez 1-5 sek silnik nie ma kompresji, rozpędza się, później jest kompresja+paliwo+powietrze+iskra = odpala Inne silniki mają to lepiej wykombinowane, ale DR dostała rozrusznik el. trochę tak na doczepkę...Znam takich co po zimie piłowali rozrusznikiem 5 x po 20 sekund... i przypłacili to w najgorszym razie wymianą sprzęgiełka rozrusznika, bo im się "konie" odwróciły. ale do rzeczy: napisz jaki masz objaw, oraz czy i co rozbierałeś jeśli po prostu silnik nie przełamuje kompresji a na oko linka jest napięta, a solenoid działa - to podmień z kimś akumulator. Bez względu na to że "dobry, nowy" itd. Po prostu podmień. Jeśli to aku to stawiasz piwko ![]() no i czy rozrusznik kręci czy nie - czy sprawdzałeś go na krótko na przekażniku czy nie ps. na suzukidr.pl poszukaj też "solenoid" przy okazji - widzę że się przywitałeś tam, tam też zapytaj ![]() ps2 a przy drugiej okazji: mam piekne całe tylne koło do DR650RSE z piękną tarczą, jest na allegro, sprzedam niedrogo ![]() ps3 http://suzukidr.pl/forum/index.php?a...5401&page=0#24 http://suzukidr.pl/forum/index.php?a...=8866&page=0#2 ps4 same luzy masz na zdjęciach na czeskiej stronie przecież http://www.dr-650.com/index.php?opti...a-to&Itemid=82 ps5  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/ FB ![]()   http://www.facebook.com/kamilltee
			Ostatnio edytowane przez kamilltee : 07.03.2012 o 15:36  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 266
				 
Motocykl: Trampek PD 06 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			  Pięknie dziękuję za materiały. Objaw pacjenta był taki -całą jesień i zimę coraz gorzej zapalał. Za każdym razem wymagał ładowania prostownikiem przez co najmniej 10minut (albo dwie fajki   ) bez ograniczenia prądu (8-10A leciało). Później brał. We wtorek rano zrobiłem wszystko jak bozia nakazała, a tu dupa, nie kręci. Szybko wytargałem aku dyżurne (180Ah/1500A rozruchu - od Mana TGA   ), zapiąłem kable, zakręciłem. Z kabla od aku motocykla poszedł dym i zagrzał się do ok 80st C.Wywiad środowiskowy: Rozkręcić plastiki, sprawdzić czy aku na krótko chodzi dobrze. Chodzi kiepsko. Sprawdzić czy w ogóle tłok chodzi w cylindrze (podejrzenie zatarcia). Wykręcona świeca - rozrusznik kręci aż miło. Zauważono ponadto, że linka dekompresora nie działa jak powinna. Diagnoza: Poprzedni właściciel lub jego mechanik źle ustawil linkę - oparła się ona na krawędzi kołnierza przy solenoidzie. Powinna była być wewnątrz kołnierza. Z bliżej nieokręslonego powodu wskoczyła na swoje miejsce, wsutek czego powstał nadmierny luz na lince i nie była ona w stanie zaciągnąć odprężnika. Wskutek problemów z odprężnikiem rozrusznik pobierał duży prąd, co doprowadziło do korozji galwanicznej miedzi. Spowodowało to wzrost rezystancji kabla wskutek czego proces lawinowo się powtarzał. Leczenie: Zdemontowanie linki oraz solenoidu, rozkręcenie, czyszczenie, smarowanie, montaż. Skrócenie kabla od akumulatora, oczyszczenie, montaż nowego oczka na końcu, zaciśniętego i zalanego cyną. Złożenie wszystkiego auf zusammen do kupy i zaizolowanie kabla koszulką termokurczliwą. Czyli - wszystko po trochę. Piwo mogę postawić przy okazji ![]() Z obsługa rozrusznika - właśnie oto mi chodziło, Nie fortunnie użyłem sformułowania jeden obrót tłoka. Chodziło oczywiście o jeden cykl, czyli dwa obrotu wału korbowego. Sprawie koła PW. Dzięki! ![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
	Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |