|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,470
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 57 min 53 s
|
Świeże jeszcze gorące foty nowego ADV 1300:
http://www.scigacz.pl/KTM,Adventure,...cia,17557.html Hmm... wygląda mi to jak 990 SMT i raczej bliżej mu do Varadero, V-stroma i inny szosowych motków. Ciekawe czy pogłoski o nowym mały ADV o 800cm3 są prawdziwe? |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
Jeśli tak jest tym lepiej dla firmy. Może w końcu zaczną więcej sprzedawać. Gorzej dla naszej niszy. Ale może jak już zarobią to dla nas też coś wystrugają. Moje nadzieja już tylko w tej firmie.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s
|
Tak, tak..ostatnio KTM bardzo rozwija swoja pozycję na rynkach...Nie tylko europejskich.. W Mali jest to podstawowa marka . Służy dzielnie i chyba jest niezawodny. Spotkac go mozna wszedzie..w miastach, wsiach, oraz na pustyni czy w sawannie.Jeżdża nim czarni rajdersi i bardzo sexy kierowniczki..Pojemność 125, koło niestety nie szprychowe, Import tego technicznego cukiereczka na zawsze zdetronizuje Afri i inne marki .zdjecia wkrótce.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Za kilka lat rynek motocyklowy podziela miedzy siebie BMW i KTM
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Z Chin kiedys tez sie smiano,a dzis swiat od nich pieniadze pozycza
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,470
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 57 min 53 s
|
Na kolejną pomarańczową rewolucję raczej nie liczę...
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() |
Właściwie to o co chodzi z tym zwiększaniem z uporem maniaka pojemności w kolejnych modelach nowym motocykli? Czy ma to jakiś głębszy sens oprócz tego, że można się przed kumplami pochwalić ?
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
O to, że jak jakiś nadziany grubas będzie miał do wyboru 1100 marki x lub 1300 marki y to weźmie większy.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kierowca bombowca
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 2,570
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s
|
To się nazywa wyścig zbrojeń nakręcany przez działy marketingu. To samo się dzieje na rynku aparatów cyfrowych, teraz standardem się stają małe kompakty z 16-megapikselowymi matrycami. Większości użytkowników to niepotrzebne, bo nie będa robić lepszych zdjęć niż aparatem 5-megapikselowym, ale łatwiej sprzedać. Ciekawym ilu jeźdźców wykorzystuje w pełni moc takiego Kata 990, albo GSa 1200? Wydaje mi się, że niewielu. A nawet bardzo niewielu.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
|
|
|