|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  19.07.2011, 10:54 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Zaczernie/Rzeszów 
					Posty: 41
				 Motocykl: RD07a Przebieg: >60000   Online: 1 dzień 17 godz 53 min 21 s |  opona sirak przód 
			
			zwracam się do Użytkowników przedniej opony Sirak w Afrykach. jeździłem sobie spokojnie i wygodnie na oponach sahara3 nawet bez wyważania, w tym sezonie zamieniłem opony na siraka z przodu i anaka z tyłu. po nawinięciu kilkuset kilometrów stwierdziłem, że trza to wyważyć bo cosik maszyną siepie okolice 80  i 110km/h. po wyważeniu statycznym uspokoiło się nieco ale dalej wydaje sie jaby maszyna tańczyła na drodze powyżej 90. łożyska główki ramy nowe i dokręcone należycie, nie wiem co jest, na saharach nigdy nie było podobnych objawów. czy ktoś miał podobne doświadczenia, ogólnie dzieje się tak na asfaltach bo w terenie siepie to i tak tego nie zauważy. 
				__________________ ktoś zaczął produkować podrobione wino Bieszczady, a fuj | 
|   |   |