|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  29.09.2008, 03:39 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Łęczyca 
					Posty: 220
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 godz 21 min 59 s |  Bi-xenony H4 
			
			Witam- ostatnio pojechała mi oryginalna żarówka H4 60/55 W taka niebieska co przyjechała w moim trampie z niemiec. Swieciła niezle. Załozyłem nową H4 zwykłą no i porażka - światło mdłe jak ze swiecy woskowej. Wypatrzyłem na allegro taki zestaw i mysle intensywnie coby zakupić http://moto.allegro.pl/item440507455...er_gratis.html Jakie sa opinie forum - czy to sie sprawdza? Czy też trzeba zakładac chłodnice i spryskiwacze na reflektor?   | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 08:25 | #2 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  29.09.2008, 08:36 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 
					Posty: 302
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s |   
			
			Widziałem cos podobnego na stacji orlenu. Dwie żarówki H4 Philips-a. Philips reklamuje na opakowaniu że dają do 20% dłuższy strumień światła i chyba 50% jaśniejszy. Soczewki tych żarówek barwione sa na niebiesko. Dwie kosztowały 55 zł więc to chyba nie były xenony ale za to 5 razy tańsze a może też niezłe. ALe tego nie sprawdziłem, tyle co wyczytała.
		 | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 09:59 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Krk-NH 
					Posty: 381
				 Motocykl: XT 600E stage 2   Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 32 min 19 s |   
			
			wiec, mialem takie cos w poprzednim moto (cbr) i powiem tak: pomnijając kwestie legalnosci a borąc pod uwage kwestie zasiegu, mocy, itd - warto.). bylem b. zadowolony. nie wiem tylko jak z zywotnoscia żarnika na dziurach (cóż, CBR z z asfaltu jnie schodzila) pozdr J | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 12:37 | #5 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Mnie wk*rwia, że policja nie trzepie kasy na mądrych inaczej, mających takie gówna w światłach oślepiając kierowców z naprzeciwka. Po cholere to ładować? Trwać w mylnym błędzie, że skoro lepsze światło, to lepiej widać...? Gówno prawda. W nocy oślepia, Ci z naprzeciwka widzą mniej i niebezpieczeństwo czołówki większe. Czasem na prawdę marzy mi się praca w policji na jakimś BMW i bezlitosne tępienie debilizmu w dresie i światełkami z remizy. DO tego brak migacza, nietrzymanie się swojego pasa, parkowanie gdzie popadnie... Normalnie nic tylko bym klepał mandaty, muahahahahahhaa!!  . 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 12:45 | #6 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Zdrv!   | |
|   | 
|  29.09.2008, 13:38 | #7 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			
Czytałem, że chcesz jechać do afryki?
		 
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 14:13 | #8 | 
| R.Capt.  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Beeftown 
					Posty: 171
				 Motocykl: RD07   Online: 3 dni 20 min 5 s |   
				__________________     | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 12:53 | #9 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Nie minął mnie nikt z dobrze wyregulowanymi światłami. Tak o!  PS: moim zdaniem, które jest mojsze bardziej niż wajsze, Zenony H4 to remiza. 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  29.09.2008, 13:13 | #10 | 
| poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: W-wa/Stare Bielany 
					Posty: 864
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 20 godz 2 min 37 s |   
			
			Ja tam się nie znam, wiem tyle co gdzieś tam usłyszę albo przeczytam, dlatego wkleję fragment tekstu popierającego linię Wiecznego: Cytat: Można się spodziewać, ze reflektory ksenonowe już niebawem zagoszczą w motocyklach seryjnych. Proces ich wdrażania jest znacznie opóźniony w stosunku do tego, co dzieje się w samochodach, ale też specyfika ruchu motocykla sprawia konstruktorom znacznie więcej problemów. Duże amplitudy ruchów wzdłużnych, zarówno na nierównościach drogi, jak i podczas hamowania czy przyspieszania, a także boczne przechyły pojazdu, wymagają zastosowania niezwykle sprawnego systemu poziomującego. Modyfikacje samej instalacji elektrycznej nie są szczególnie skomplikowane. Samodzielne montowanie lamp wyładowczych w tradycyjnych reflektorach to naruszenie warunków homologacyjnych motocykla i całkowite lekceważenie innych użytkowników dróg, permanentnie oślepianych taką bezmyślną przeróbką. Źródło: D. Dobosz, Od karbidu do ksenonu, "Świat Motocykli" nr 10/2008, s. 122. 
				__________________ "Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche Ostatnio edytowane przez szwedzkikucharz : 29.09.2008 o 13:31 Powód: Poplątałem tytuł publikacji, było "Od ksenonu do karbidu". Mówiłem, że się nie znam :) | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |