|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
|
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 751
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS
Przebieg: 90 tys
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 27 min 22 s
|
Czy ktos wymienial sprezyne z tylu pod siebie?
Tak sobie mysle o wymianie bo zeszlym roku z kuferkami to skonczylo mi sie napiecie wstepne...... Moto CRF1100 ATAS |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 333
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s
|
Wymieniłem na wzmocnione Hyperpro.
Jest lepiej z pasażerem i dużo lepiej się jeździ samemu (po asfaltach i szutrze)
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Mam takie same odczucia w VFR1200X, progresywna Hyperpro
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Piekary Śląskie
Posty: 90
Motocykl: był TA XL650, jest CRF1100 AS
Online: 1 miesiąc 5 dni 10 godz 34 min 15 s
|
Komar a wymieniłeś na tą "zwykłą" czy MAX LOAD?
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 333
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s
|
Zmieniłem na Max Load.
Motocykl jest sztywniejszy, twardszy i generalnie lepiej się prowadzi po czarnym i lekkich szutrach w szczególności z pasażerem i kuframi. Trzeba tylny amortyzator maksymalnie "zmiękczyć" i wtedy dobrze się jedzie. Zaznaczam, że nie jestem jakimś specjalistą oraz znawcą zawieszeń i ustawiania "dobić, odbić i innych trudnych pojęć" Po prostu jadę tam gdzie mam jechać nie mnożę trudności.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Piekary Śląskie
Posty: 90
Motocykl: był TA XL650, jest CRF1100 AS
Online: 1 miesiąc 5 dni 10 godz 34 min 15 s
|
Ja zamówiłem i czekam na tą zwykłą, ale generalnie jeżdżę sam więc powinno być dobrze
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 333
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s
|
Pamiętaj, że warto wymienić cały komplet tj. przód/ tył.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 751
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS
Przebieg: 90 tys
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 27 min 22 s
|
Na ta chwile zamowilem zwykla sprezyne , ale mocniejsza. Zobacze co I jak.
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() |
Lepiej jest jeździć na sprężynie niż na amorze.
Świeżo jestem po wymianie tyłu w T7WR na hyperpro i naprawdę niebo a ziemia. Na zdjęciu różnica w grubości drutu plus Progress. Oryginał to jakiś żart. Z czasem pomyślę nad przodem.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Piekary Śląskie
Posty: 90
Motocykl: był TA XL650, jest CRF1100 AS
Online: 1 miesiąc 5 dni 10 godz 34 min 15 s
|
No właśnie ja też zamówiłem tylko tył, na razie, niestety termin dostawy dopiero za miesiąc. Zakładam że powinna być ogromna różnica w stosunku do oryginału, a jak Bozia da, to na wiosnę przód do roboty.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora | rambo | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.09.2011 14:39 |