|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  22.12.2015, 18:32 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 179
				 Motocykl: CRF1000D Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s |  Przyzwoite opony za rozsądną cenę dla początkującego :) 
			
			Mam do Was pytanie jako do osób, które nie jeden komplet opon zjechały   Afryka będzie służyła jako codzienny środek transportu, więc generalnie zostawiam ją na oponach szosowych, ale jak będzie się szykował wypad, gdzie większość będzie off-roadowo to będę chciał przełożyć kostki. W przyszłym sezonie planuję dwa takie krótkie wypady, więc bez szału i nie chcę od razu wydawać kasy na nie wiadomo jakie opony. Budżetowo odpowiadają mi Mitasy E09 na tył i EF06 na przód. To dobry wybór? Jaki inny zestaw sugerowalibyście w podobnym budżecie (do 600 PLN)? | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 18:57 | #2 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			Lektura na zimowe wieczory   http://africatwin.com.pl/showthread....%B1tkuj%B1cego akurat w oczekiwaniu na moto będziesz miał co robić  Z mojej strony: olej E09, dużo fajniejsza na tyle jest K60. Jeśli chodzi o przód to jak jest sucho to na każdej oponie pojedziesz. Jak mokro to w terenie na każdej szosowej/dualowej się wyjebiesz   
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 19:10 | #3 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			MT 21 Rallycross, zjeździłem wiele tych opon robiąc dojazdówki po asfalcie do RO czy UA. Ale jak możesz uniknąć jazdy po asfalcie to C02 i C18 szczególnie w błoto i mokry teren wypadają lepiej niż E09, TKC czy MT21. Po wielu nie udanych eksperymentach z oponami, które według innych były super a dla mnie okazały się chujną, przestałem eksperymentować i jeżdżę nadal na tych zestawach.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 19:27 | #4 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 8 s |   
			
			Bridgestone TW302. Ujdzie na asfalcie i i terenie coś tam porobi. Testowane w XR wiec o połowę lżejszym moto.  W moim odczuciu Towarzysz 302 to takie coś pomierzy MT21 a TKC80.  Rozochocony tym jak radzi sobie w piachu nawet golgote próbowałem zaliczyć. Oczywiście poległem.  | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 19:56 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Emigracja. Hamburg 
					Posty: 302
				 Motocykl: RD07   Online: 1 tydzień 6 dni 1 godz 15 min 25 s |   
			
			heidenau k60 mam, na asfalcie nie mam zastrzeżeń (ale nie umiem i nie jezdze 'ostro') a w blocie (soft, i głębsze kałuże. ale żadne tam topienie   )  i żwirowych leśnych duktach - ida jak należy. na anakee 2 mialem duzo wieksze klopoty w blocie i żwirze. po ''plażach'' nie jeździłem - bo jestem za kiepskim kierowca, i mam za duzy motocykl na moje mozliwosci   no i heidenauy chyba mieszca sie w budzecie, kupowalem w tym roku, świeże - jakos 2mce od daty produkcji chyba | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 20:14 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: RLU 
					Posty: 960
				 Motocykl: RD04 Przebieg: niski;)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 21 godz 41 min 53 s |   
			
			Miałem swego czasu w Afryce na przodzie CST C755. Niesamowicie w piachu robiła. Na asfalcie była przewidywalna i nie schodziła w oczach. Jakież było moje zdziwienie, kiedy założyłem ją do DRZ na Ukrainę   nie robiła wcale. Ale do Afry polecam jak najbardziej. No i zapytaj Suchego ile kosztuje   | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 22:40 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 179
				 Motocykl: CRF1000D Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s |   
			
			
Tak, do CRF i, jak napisałem, nie zależy mi na jakiejś super przyczepności na asfalcie czy wysokiemu indeksowi prędkości bo na co dzień i na dalsze wycieczki głównie po asfalcie (szykuje mi się ok. 6000 km w przyszłym sezonie po Europie) zostawiam te szosówki, które przyjdą razem z motocyklem, a kostki chciałbym zakładać gdy będę jechał celowo w teren np. na weekend - w przyszłym sezonie będę chciał pojechać na rajd bieszczadzki i wycieczkę po Kaszubach organizowaną przez Akademię Enduro. Moje jedyne warte wzmianki doświadczenie terenowe to dwudniowy kurs na hałdzie w Przezhlebiu odbyty na GS 800, więc jestem mocno początkujący w tym zakresie i nie chcę przepłacać za opony, których możliwości i tak nie wykorzystam, bo na początku będę unikał ciężkiego terenu jak sypki piasek czy mocno błotniste szlaki.
		 | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 22:21 | #9 | 
| malarz  |   
			
			Raczej CRF.
		 
				__________________ Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... | 
|   |   | 
|  22.12.2015, 22:36 | #10 | 
| Asia  Zarejestrowany: Feb 2012 Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					Posty: 2,309
				 Motocykl: XL750, CRF300RALLY Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 9 min 56 s |   
			
			Motoz i c02 na tyle.  wytapatalkowano 
				__________________ https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally   | 
|   |   |