|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 12 min 8 s
|
Obserwuje gościa od dłuższego czasu - obecnie 120 tys km bez ingerencji w silnik -
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,469
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s
|
W komentarzach do tego był właściciel LC4 600 z 1992 z nalotem 180tys. km bez otwierania silnika
Kojarzę go jeszcze sprzed lat z niemieckiego forum LC4.Silniki LC4 są trwałe o ile je serwisujesz tak jak przystało w książce serwisowej i przede wszystkim kontrolujesz!!! |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,661
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 34 min 47 s
|
Tyle ze dobry serwis polega na systematycznym jego otwieraniu
Spory wplyw ma takze styl i srodowisko jazdy. U mnie 75 tysi, jednak przy 65 jakis lozysko przy kopniaku sie rozlecialo, nie wyczailem tego i poszlo w skrzynie, nie oplacalo mi sie tego rzezbic wiec z rozsadku caly swiezszy dol wstawilem...
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 12 min 8 s
|
Moja 690 sprzedałem jak miałem cos ok 73 tys czy 74 tys - wg mnie nie nic jej nie dolegało .
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,469
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 46 s
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 12 min 8 s
|
No tak ale nie ma porównywać 640 i 690 - to dwie rózne konstrukcje.
I w przypadku np 690 w zależności od rocznika - tez to róznie bywa - niektóre psują sie na potege - a nie które jeżdzą bez stresu Spotkałem się z opinią że pierwsze 690 był lepsze mechanicznie a gorsza elektronika. Ale nie wiem ile to prawdy... |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,748
Motocykl: AT RD07a; XR600R
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 33 s
|
W 690 sam wałek pompy wody jest wspólnym elementem razem z wałkiem wyrównoważającym i przy ok 50 tys należałoby sprawdzić stan przylgni na wałku czy nie jest zbyt wyrobiona przez uszczelniacz, żeby zapobiec dostaniu się płynu chłodzącego do oleju. Podaję za Opowieści warsztatowe cz. 5 ze Stajni Motocyklowej
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 12 min 8 s
|
No tak - to jest słabe w 690 trzeba rozpołowić silnik - np w 450/500 można to wymienić bez większego rozbierania
Ale jak widać nie zawsze trzeba tam zaglądać - moja miała nie rozbierany silnik i 70 pare tys a ta ma 120 tys
|
|
|
|