|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,453
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 3 min 0
|
Pany i Panewki poradźcie...
Pacjentka to R100r z 96' - ostatnia z rodu prawdziwych dwu zaworowych betoniarek. Problem jest jeden - po rozgrzaniu, takim prawdziwym po 30km jazdy, wolne obroty rosną w okolice 1700rpm, silnik bardzo powoli schodzi z obrotów więc manewry miejskie wymagające redukcji są "upiardliwe". Regulacja gaźników, dysze itd - według manuala. Gaźniki odszczurzone przy pomocy chemii do czyszczenia wtrysków. Linki ustawione zgodnie z manualem, wydech jak i dolot fabryczne. Gaźniki nie zużyte - 60kkm realnego nalotu ![]() WTF Na siłę próbowali spełnić normy emisji spalin bez użycia systemu PAIR poprzez zmniejszenie dysz w gaźnikach![]() Mam na razie dwa pomysły - zwiększyć poziomy paliwa - nie liczę na zbyt duży efekt, zwiększyć dysze wolnych obrotów - ten pomysł bardziej do mnie przemawia. Kto ma jeszcze inne pomysły - proszę do tablicy, obiecuję przemyśleć, nie gwarantuję realizacji. zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 14:20 |