|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  09.05.2014, 11:43 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2013 Miasto: Poznań 
					Posty: 65
				 Motocykl: RD03 Przebieg: dużo Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 9 godz 50 min 23 s |  Africa Twin 650 - kuba_astr 
			
			W końcu udało mi się pozbierać trochę materiałów do nowego wątku!   Zawsze marzyłem o własnej Afryce, na piękną wuchuchaną RD07a mnie nie stać zważywszy że mam jeszcze KTMa  , dlatego z pomocą kolegów z tego i innych for udało mi się kupić RD03 od Patiomkina (dzięki Patiomkin!). Plan jest taki: by dłubać, przerabiać, modyfikować i zmieniać co się da, byleby dużo eksperymentować a co z tego będzie to się zobaczy... Może dla niektórych kierowników AT moja praca będzie wydawać się.bluźnierstwem (poniekąd tak jest), ale ta budowa ma zadanie dać budującemu przede wszystkim dużo zabawy... Po pierwsze: zaskoczyła mnie potwornie kultura pracy silnika, jak równo pracuje i jak wcale nie ma w środku gwoździ... elastycznie reaguje na gaz, wygoda i banan wciaż na 120% Po drugie: jest bardzo słaba, ale przez to nagrzewa się powoli, nie przegrzewa się wcale, co testowałem na równi z KTM 690Enduro...  Po trzecie: Patiomkin zamontował parę fajnych modów: pompa paliwa z wbudowanym sterowaniem, WP amortyzator na ogonie, lampy i stelaż pod Boano... Tak to wyglądało po przywiezieniu:   udało się dorwać Mivva w stanie nowym na aledrogo:   Po naradzie z Motormaniakiem zdecydowałem się na zawias od Husqvarny - pasuje plug and play tylko łożyska 25/47 i wszystko pracuje idealnie:  Zabawa z elektryką pod acewell, najbardziej porąbana bo schematy oryginalne nieczytelne, i specjalnie kupiłem org zegary od rd03 by zidentyfikować przewody...  Zamówiona nowa owiewka od kolegi z forum, przycięta i założona dla testów:  Migacze z KTMa, tan odpadły po 300km w terenie :P  Przedni błotnik Plastbike, musiałem dorobić tuleje które zostały rozcięte i zrobione otwory pod błotnik:  Po testach ok 150-200km wszystko się trzyma kupy :P oprócz tylnych plastików. Z tym mam temat, chciałbym przeszczepić cały ogon od RD07 z małą lampą itp, czy to duży temat? robił to ktoś? Dlatego plastiki są zdjęte i nie będą malowane...  Miejsce na iPhone, Garmin 62s, tymczasowo przeszczepiony oryginalny czujnik temperatury, później wjedzie w kokpit:  Czarna mamba, zbiornik będzie lakierowany i klepany w przyszłym tygodniu:    Działam dalej.....     
				__________________ KTM 690 Enduro R + RD03 AfricaTwin Ostatnio edytowane przez kuba_astr : 09.05.2014 o 11:46 | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 11:53 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Skalmierzyce 
					Posty: 245
				   Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 godz 13 min 58 s |   
			
			Świetna robota, powiedz mi od jakiej huski masz zawias?
		 | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 11:57 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2013 Miasto: Poznań 
					Posty: 65
				 Motocykl: RD03 Przebieg: dużo Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 9 godz 50 min 23 s |   
			
			Z tego co kojarzę to jest to jakieś małe enduro. Po rozebraniu tego na kawałki zauważyłem że w środku w każdej ladze są po dwie sprężyny, mała od góry i gruba na dole. Po wlaniu 10W pracuje bardzo twardo, a w Afryce jest mega komfort. O to mi chodziło, bo WP48 jest za twarde na szosę, a w teren idealne... Ta AT będzie latać generalnie po szosach i lekkich szutrach, żadnego offu piachu czy przepraw...   Brakuje mi przedniego hamulca, jest trochę za mała tarcza, ale to nie problem, będę się przygotowywał bo wsadzenia dużej tarczy i set + zacisk od innego zestawu. Teraz jest Brembo i przód spowalnia, po mocnym hamowaniu lekko blokuje koło, ale mam porównanie jak powinny pracować hamulce jak to jest w KTMie, gdzie przód jest żelazo...   
				__________________ KTM 690 Enduro R + RD03 AfricaTwin | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 12:27 | #4 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Kielce/Wawa 
					Posty: 647
				 Motocykl: RD04 Przebieg: dupa   Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s |   
			
			To moja pierwsza Afra i motocykl w ogóle..    
				__________________ Cow killer! | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 12:28 | #5 | 
|  |   proszę   Ja Gdybym motał na trójce czwórce na pewno poszedłbym w zbiornik i boczki od trampa pasuje p&p, chyba że planujesz przeloty 400km bez stacji  I wzorowałbym się na wydumkach gpmucci. To na 99% najlepszy motach afryk w europie. http://www.advrider.com/forums/showt...50630&page=898 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 09.05.2014 o 12:32 | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 12:44 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2013 Miasto: Poznań 
					Posty: 65
				 Motocykl: RD03 Przebieg: dużo Galeria: Zdjęcia   Online: 2 dni 9 godz 50 min 23 s |   
			
			Dzięki! Ale ja ten zbiornik uwielbiam, lubię duże bańki a nie lubię się zatrzymywać co chwila na stacjach... Koniecznie muszę wykombinować jakiś ekstra zadupek   Z czego przeszczepić?   
				__________________ KTM 690 Enduro R + RD03 AfricaTwin | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 13:14 | #7 | 
|  |   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  09.05.2014, 13:42 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: TYCHY 
					Posty: 430
				 Motocykl: SD02 Przebieg: 000000   Online: 2 miesiące 18 godz 39 min 41 s |   
			
			Fajne to masz, jako laik zapytam sie o przednie lampy, to jest seria czy jakies specjalne?
		 
				__________________ Kiedyś Tygrysek | 
|   |   |