|  16.07.2019, 11:11 | #1 | 
| Zarejestrowany: Apr 2019 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 13
				 Motocykl: CRF1000L D2   Online: 7 godz 23 min 16 s |  Dławienie się silnika 
			
			Niedawno podczas jazdy po Bałkanach przytrafił mi się dziwny objaw, mianowicie przy odkręcaniu przepustnicy silnik dławił się i w ogóle nie ciągnął, tak jakby nie dostawał paliwa, raz nawet zgasł przy zatrzymywaniu. Problem występował tylko pod obciążeniem, na jałowym biegu kręcił swobodnie w całym zakresie. Co dziwne, wygląda na to jakby wpływ na to miała temperatura, bo akurat tego dnia było bardzo gorąco (ok 38*) i jazda była po krętych górskich drogach. Z tym że wskaźnik temperatury silnika nie wszedł ani razu powyżej 3 kresek. Jak moto chwilę postało problem zniknął, jednak pojawił się ponownie po jakimś czasie podczas wyprzedzania (tego samego dnia). Od tego czasu się nie powtórzył. Dodam tylko że jechaliśmy w 7 maszyn i wszyscy tankowaliśmy to samo paliwo, więc kwestia syfiastej benzyny raczej odpada. Obstawiałbym jakiś czujnik który zaczął wariować i zubożył mieszankę, ktoś miał może podobny problem? Pacjent to CRF1000L Adventure Sports, przebieg niecałe 3000km w momencie wystąpienia usterki. | 
|   |   | 
| Tags | 
| crf1000l , silnik | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |