|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  10.04.2013, 23:51 | #1 | 
| Mizerna Kruszynka  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Lusk 
					Posty: 833
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 110 tys   Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s |  Stacyjka z CBR 600 
			
			Pytam się tutaj bo nawet na forach CBR i Fireblade nic nie potrafią odpowiedzieć. Otóż problem jest taki, że zachciało mi sie naprawiać Hondę CBR 600 Fi4 z roku 2000 wersja amerykańska. Amerykańska oznacza w tym miejscu że stacyjka nie posiada zabezpieczenia HIS'em a zatem stacyjka jest inna. Moto kręci a nie odpala - ot tyle. Po eliminacji poszczególnych elementów i podstawieniu stacyjki z innego też Hamerykańskiego modelu tej marki moto odpaliło. Okazało się, że stacyjka posiada wlutowaną pomiędzy dwa dodatkowe styki Diodę prawdopodobnie "Zenera", niemniej może to być również "Fast Switching Diode". Niestety element ten jest na tyle mechanicznie i elektrycznie uszkodzony że w ni jaki sposób, ani mierniczo ani optycznie sprawdzić jej parametrów. Może ktoś z was zna jakiej mocy i na jakie napięcie powinna być. Foto poniżej . Niestety nie jestem w tym momencie lepszej jakości zdjęcia uzyskać bo to co podpinałem do testów było własnością dosyć marudnego Irola co i tak łaskę wielka zrobił. Niemniej kolor wskazuje na diody takie o jakich wcześniej wspominałem. Graphic1.jpg 
				__________________ -Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Afryka odnaleziona! potrzebna stacyjka... | zbuju | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.05.2008 19:03 |