![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Co prawda w crf1000 ale - zawsze puszczam mocowanie kierownicy (na samej gorze) i wtedy prostuje.. Zwykle po puszczeniu już sama dużo wraca do "prostego"..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
I od tego się powinno zacząć
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,639
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 5 godz 34 min 55 s
|
![]()
koła - jakiekolwiek by one nie były - NIE SĄ robione aby przenosić tego typu obciążenia/naciski. nawet krzyżowy zaplot BMW potrafi się rozjechać przy normalnej eksploatacji - zresztą słyszałem też o bezdętkowych kołach w NAT, które miały bicie po jednym sezonie.
najlepiej poluzować po podniesieniu moto na półkach, no i silentbloki kiery też potrafią siąść po przyziemieniu. powodzenia w prostowaniu tego co nieproste ![]() ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2025
Miasto: Kolbuszowa
Posty: 30
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 22 godz 38 min 34 s
|
![]()
Na chwilę obecną pacjent po zabiegu prostowania kierownicy żyje hehe. Pojeździłem troche po okolicy i nie czułem jakichś zmian... myślę zmieniać opony na koniec sezonu to będzie widać przy wyważaniu czy cos sie rozeszło na szprychach.
Zreszta jak pisałem wczesniej to bylo minimalne przekoszenie wiec nie trzeba bylo wielkiej siły wiec kolo pewnie nie ucierpiało. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kierownica do RD07a | tommi | Wszystko dla Afryki | 31 | 07.12.2023 19:00 |
kierownica | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 14 | 21.08.2015 16:18 |