|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#39 |
|
Administrator
![]() |
Nie mam podstaw by ci nie wierzyć
![]() Co do korpusu ślimaka to mój jest od nowości, 233tyskm oczywiście zastosowałem podkładki które przesunęły ślimak na swoje miejsce, dystansowanie samą śrubką nie załatwia sprawy na 100% ale na pewno pomaga. Ramires ma rację że głównym powodem zniszczenia czy zużycia ....jest kierownik ![]() Smarowałem co tam miałem akurat pod ręką, nawet grafitowym ale jego nie polecam , także to jak z wymianą oleju nie jakość na pierwszym miejscu tylko częstotliwość a potem klasa oleju ale to nie ten temat. Także zaglądajcie tam a będzie jeździć setki tyskm.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| napęd prędkościomierza - tzw. ślimak | monkees | Wszystko dla Afryki | 4 | 06.08.2017 16:14 |
| napęd prędkościomierza - ślimak | rambo | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.08.2011 16:05 |