Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15.08.2025, 12:56   #10
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,893
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 2 dni 22 godz 50 min 7 s
Domyślnie

na poczatek wpial bym sie do kompa i sprawdzil czy ECU otrzymuje prawidlowe wartosci i czy w odpowiednim momencie zalacza wentylator. nie moge namierzyc serwisowki - mam obiecana od kolegi z ASO Hondy - tam byla by procedura sprawdzenia czujnika + temperatura zalaczenia wentylatora. to jest sprawa najistotniejsza, sam wskaznik to tylko informacja dla kierowcy

mam tylko polowe serwisowki Haynesa ( do strony 151) - taka mi sie udalo znalezc. screen z niej pokazujacy parametry ukladu chlodzenia + temperatury przy ktorych włącza sie i wyłącza wentylator. bardzo malo jest tego plynu jak na tak obciazony silnik wiec warto tego pilnowac, zeby nie wybuchlo

jak juz sobie sprawdzisz czy ECU prawidlowo wlacza wentylator to na dokonczenie sezonu zamontuj na przykład takiego dziwaka - przykreć go do góry chłodnicy i pamietaj co pokazuje gdy wlacza sie wiatrak:

https://tinyurl.com/yc2rd9es

w oryginalnej wiazce bym nie grzebal i nie wpinal sie w nia - szkoda kaleczyc - do wiosny sobie ogarniesz co potrzeba

a czujnik masz zapewne tak rozwiazany: dwa oddzielne termistory, jeden w obwodzie zamknietym do ECU i drugi w układzie wejscie z zegarów ( niebiesko/zielony) - masa na obudowie. oba obwody beda mialy jakas zalezna od temperatury opornosc ale z pewnoscia bedzie ona rozna, stad czujnik 3pin a nie 2pin.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Bez.tytułu.jpg (58.4 KB, 2 wyświetleń)
Typ pliku: jpg CCS93-6.jpg (112.3 KB, 0 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 15.08.2025 o 18:22
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem