na poczatek wpial bym sie do kompa i sprawdzil czy ECU otrzymuje prawidlowe wartosci i czy w odpowiednim momencie zalacza wentylator. nie moge namierzyc serwisowki - mam obiecana od kolegi z ASO Hondy - tam byla by procedura sprawdzenia czujnika + temperatura zalaczenia wentylatora. to jest sprawa najistotniejsza, sam wskaznik to tylko informacja dla kierowcy
mam tylko polowe serwisowki Haynesa ( do strony 151) - taka mi sie udalo znalezc. screen z niej pokazujacy parametry ukladu chlodzenia + temperatury przy ktorych włącza sie i wyłącza wentylator. bardzo malo jest tego plynu jak na tak obciazony silnik wiec warto tego pilnowac, zeby nie wybuchlo
jak juz sobie sprawdzisz czy ECU prawidlowo wlacza wentylator to na dokonczenie sezonu zamontuj na przykład takiego dziwaka - przykreć go do góry chłodnicy i pamietaj co pokazuje gdy wlacza sie wiatrak:
https://tinyurl.com/yc2rd9es
w oryginalnej wiazce bym nie grzebal i nie wpinal sie w nia - szkoda kaleczyc - do wiosny sobie ogarniesz co potrzeba
a czujnik masz zapewne tak rozwiazany: dwa oddzielne termistory, jeden w obwodzie zamknietym do ECU i drugi w układzie wejscie z zegarów ( niebiesko/zielony) - masa na obudowie. oba obwody beda mialy jakas zalezna od temperatury opornosc ale z pewnoscia bedzie ona rozna, stad czujnik 3pin a nie 2pin.