Wziąłem ten kołor

właśnie bo taki mi się podobał. Czy będę zmieniał cokolwiek -wątpię. Naprawdę pierwsze od dawna moto gdzie nie chce mi się nic zmieniać. Myślałem o wyższym wydechu ale gdyby to chciałbym spawać komplet od samego początku do końca co równałoby się z koniecznością wymiany map. Narazie odpuszczam bo mam inne roboty w warsztacie. Samuraj, Ural, harley, drugi gs1100 i Acadiane. Obym do wiosny skończył.
Zębatka dla garbatego:
https://allegro.pl/oferta/zebatka-pr...24-11844635300
Jak pisałem - nie traci się nic z kontroli na jedynce, dużo zyskuje się na 6 biegu. Chyba że ktoś naprawdę techniczny trudny teren robi na t7 - wtedy to chyba raczej 14z a nie takie dziadowskie 16

1-3 wciąż na luźnym podłożu bez problemu tył się ślizga.
Porównując Gs do MOJEJ t7 trza pamiętać że moja ma nadwagę i jest taka spasiona bardziej - mniej hard off a bardziej travel

więc pod tym względem też je porównuje.
Moim założeniem była jazda po słabych drogach a tych na dolnym śląsku nie brakuje. Nie brakuje również offu ale z tym na niej trza uważać.
Co do przedniej gumy w offie to już mogę się zgodzić

bo jebnąłem właśnie na błotnej plamie jedynej w okolicy - naprawdę nie wiem jak. To na pewno opona