Wątek: T7 wr
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Wczoraj, 09:08   #10
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,235
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 3 dni 15 godz 47 min 53 s
Domyślnie

Wziąłem ten kołor właśnie bo taki mi się podobał. Czy będę zmieniał cokolwiek -wątpię. Naprawdę pierwsze od dawna moto gdzie nie chce mi się nic zmieniać. Myślałem o wyższym wydechu ale gdyby to chciałbym spawać komplet od samego początku do końca co równałoby się z koniecznością wymiany map. Narazie odpuszczam bo mam inne roboty w warsztacie. Samuraj, Ural, harley, drugi gs1100 i Acadiane. Obym do wiosny skończył.

Zębatka dla garbatego: https://allegro.pl/oferta/zebatka-pr...24-11844635300

Jak pisałem - nie traci się nic z kontroli na jedynce, dużo zyskuje się na 6 biegu. Chyba że ktoś naprawdę techniczny trudny teren robi na t7 - wtedy to chyba raczej 14z a nie takie dziadowskie 16 1-3 wciąż na luźnym podłożu bez problemu tył się ślizga.

Porównując Gs do MOJEJ t7 trza pamiętać że moja ma nadwagę i jest taka spasiona bardziej - mniej hard off a bardziej travel więc pod tym względem też je porównuje.
Moim założeniem była jazda po słabych drogach a tych na dolnym śląsku nie brakuje. Nie brakuje również offu ale z tym na niej trza uważać.
Co do przedniej gumy w offie to już mogę się zgodzić bo jebnąłem właśnie na błotnej plamie jedynej w okolicy - naprawdę nie wiem jak. To na pewno opona
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem