Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28.07.2025, 10:45   #1
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,442
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 56 min 52 s
Domyślnie

TPS na stół, miernik oporu analogowy, kręcisz TPS od 0 do maxa i jeżeli opór rośnie liniowo to jest OK. Jak nagle ci się wskazówka wychyli mocniej to w tym miejscu TPS jest uszkodzony. TPS to taki potencjometr. W KTM to wygląda tak, że on się psuje w miescu, gdzie najbardziej używasz manetki i jak ECU dostaje błędy sygnał to wyłapuje to jako uszkodzony TPS i zawiesza obroty na 3-4tys. obr.
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem