Militaria już nie są pośrednikiem w gwarancji.
https://militaria.pl/faq/serwis-leatherman
1) wypełnić formularz na naszej stronie :
https://www.leatherman.com/pl_PL/warrantyform
(pamiętajcie, że jeśli to narzędzie z sentymentem i jeśli nie uda się go naprawić chcecie je z powrotem zamiast wymiany na inne, można zaznaczyć opcję, że chcecie dostać je z powrotem)
2) wydrukować formularz i dodać go do paczki
3) wysłać paczkę na adres :
Raben Logistyka Kontraktowa
c/o Leatherman Europe GmbH
Gniewomierz 182
59-241 Legnickie Pole
(nie zapomnijcie o dopisku c/o Leatherman, numer telefonu do Raben : + 48 76 887 41 00, email:
legnica.info@raben-group.com )
4) Uzbroić się w cierpliwość, aż dostaniecie informacje, że multitool już do was wraca
Jeśli macie pytania, najdokładniejsze odpowiedzi dostaniecie zawsze od obsługi klienta
info-poland@leatherman.com
Kiedyś swojego próbowałem przez militaria reklamować, ale nie dali mi gwarancji, że będzie miał takie same kolory (sentyment).
Aż z ciekawości skrobnę mejla do Niemców, bo mam dwa narzędzia do wymiany.