Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Dzisiaj, 07:33   #22
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,834
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 1 dzień 22 godz 50 min 10 s
Domyślnie

robilem kilka dni temu DUKE390, w ktorym znikalal plyn w zbiorniczku wyrownawczym. od max do min schodzilo ~300 km trasy. rozbebeszylem wszystko co sie dalo i sprawdzilem - zero uwag. wszystko sprawne. zaczalem grzeba po forach i okazalo sie, ze problem jest znany i powszechny. w ukladzie tego dosc wysilonego silnika jest ~1 litr plynu co w sumie w tym segmencie jest norma. podobno sytuacja poprawia sie gdy wymieni sie fabryczne wezyk przelewowy ( na fotce) na dluzszy, zagiety i wpusci sie go pod motocykl. wtedy parowanie goracego plynu podanego z chlodnicy nie jest tak intensywne. w serii duke jest taki kilkucentymetrowy kutasek zaznaczony strzalka. w ADV jak widac dali juz dluzsza rurke, i wydaje mi sie przynajmniej 'na oko', ze zbiorniczek ma nieco wieksza pojemnosc.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg s-l1200.jpg (75.2 KB, 12 wyświetleń)
Typ pliku: jpg s-l1200 (1).jpg (82.3 KB, 12 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem