Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12.06.2025, 17:18   #9
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,165
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 28 min 28 s
Domyślnie Tymczasem na warsztacie 😊

Dzisiaj poza standardami i zerowymi przeglądami robiłem Tohatsu 9.8

Muszę przyznać, że nie jestem jakoś mega zaznajomiony z tymi silnikami, to jest chyba trzeci który robię.

Ogólne wrażenie bardzo pozytywne

Typowy przegląd ale zaskoczyła mnie spodzina, olej był czarniejszy niż olej w Fassikowym golfie

Glutki, przepalony prawie.
Klient nie chce teraz tego robić więc płukanka wjechała (w sumie 3 razy był tam zmieniany olej i jest teraz krystaliczny).

Ssanie naprawione, nie załączał się elektromagnes - korozja w stacyjce

Zawory w zasadzie kosmetyka
Świeczki chyba były chwilę temu zmienione




Ogólne wrażenia jako hondziarza- bardzo przyjemny silnik.
Lepiej się wkręca na obroty z dołu niż Honda BF10, nie wiem jak realnie na wodzie, bo nie mam gdzie przetestować.

Silnik ma jakieś 350mtg nalotu przez te naście lat, ostatnio średnio około 100 godzin robi.

Nie ruszałem pompy wody, która mogłaby być wg mnie wydajniejsza ale nie jest źle.

Film zaraz dołączę


https://youtube.com/shorts/ysRqPNTQU-U

__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem