Do skutera części i płyny zamownione więc czekam.
Na serwisie mam kolejnego Wackera.
Skoczek BS60-2
Tradycyjny najbardziej popularny skoczek na rynku
Wymiana miecha, naprawa gaźnika. Chodził dobrze, ale zaczęło szumieć sprzęgło gdzieś po 10 minutach prób.
Przez to, że pomimo tego, że znośnie chodził nie dawał mi spokoju również cylinder tłok.
Stwierdziłem, że poświęcę te 20 minut zacząłem go rozbierać do końca
Klient chciał abym przede wszystkim naprawił miech i gaźnik, bo ssanie nie działało.
Cóż, rachunek wyjdzie większy (oczywiście najpierw klient zaakceptował wycenę pełnego serwisu)
Kilka zdjęć z sekcji
Pierścień jeden stoi debowo
Gaźnik ogarnięty
Miech wymieniony
Teraz jeszcze wystarczy tłok z cylindrem wymienić i będę składać
Dlatego ZAWSZE testuję sprzęty przed wydaniem.
Przyznam, że to przytarcie nie dawało od razu znać, ale jak pochodził skoczek z 10 minut już wiedziałem, że będzie góra do roboty.
Na jednym ze zdjęć membrany gaźnika. Pod to hipersupersuper paliwo E10 staram się nie zakładać miękkich membran, bo one szybko stają się jak majtki babci.
Ta z włókna jest sporo wytrzymalsza ale kosztem ultra miękkiej te płócienne (chyba włókno szklane) są mniej responsywne, ale skoczek ubrał zerojedynkowo ma działać