Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.06.2025, 11:33   #4
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,165
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 28 min 28 s
Domyślnie

Do skutera części i płyny zamownione więc czekam.

Na serwisie mam kolejnego Wackera.
Skoczek BS60-2
Tradycyjny najbardziej popularny skoczek na rynku

Wymiana miecha, naprawa gaźnika. Chodził dobrze, ale zaczęło szumieć sprzęgło gdzieś po 10 minutach prób.

Przez to, że pomimo tego, że znośnie chodził nie dawał mi spokoju również cylinder tłok.

Stwierdziłem, że poświęcę te 20 minut zacząłem go rozbierać do końca

Klient chciał abym przede wszystkim naprawił miech i gaźnik, bo ssanie nie działało.

Cóż, rachunek wyjdzie większy (oczywiście najpierw klient zaakceptował wycenę pełnego serwisu)

Kilka zdjęć z sekcji











Pierścień jeden stoi debowo
Gaźnik ogarnięty
Miech wymieniony
Teraz jeszcze wystarczy tłok z cylindrem wymienić i będę składać

Dlatego ZAWSZE testuję sprzęty przed wydaniem.
Przyznam, że to przytarcie nie dawało od razu znać, ale jak pochodził skoczek z 10 minut już wiedziałem, że będzie góra do roboty.

Na jednym ze zdjęć membrany gaźnika. Pod to hipersupersuper paliwo E10 staram się nie zakładać miękkich membran, bo one szybko stają się jak majtki babci.
Ta z włókna jest sporo wytrzymalsza ale kosztem ultra miękkiej te płócienne (chyba włókno szklane) są mniej responsywne, ale skoczek ubrał zerojedynkowo ma działać
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem