Cytat:
	
	
		| 
					Napisał zaczekaj  Ja też już jeździłam sprzedaną sztuką    
Ludzie się na to rzucili choć na oczy nie widzieli nie mówiąc o jeżdżeniu. Ja się tym przejechałam i jak zeszłam to miałam tylko jedną myśl. Kurła przecież chyba lepiej będzie zainwestować w zawias do własnej crf300 i będzie to jeździło lepiej, pewniej i kulturalniej a przynajmniej bez strachu o części, serwis itp.  
Po mnie karnęło sie jeszcze dwóch chopów i miny raczej nie były zachwycone. Ale pożyjemy i zobaczymy. Chętnie sprawdzę to drugi raz.  
Piszę o Kove 450 
 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
	
 
nie wiem jak z kove ale do cfmoto części mają być dostępne na magazynie w Polsce i rzekomo już jak tylko  dotrą pierwsze sztuki motocykli. Cfmoto jest już na naszym rynku  a kove to egzotyka. 
Ale wracając do tematu to regulacja luzu zaworowego co 4000km to chęć krojenia klientów na kasę albo głowica jest z gównolitu. CRF300 z 24.000km to przepaść wymiana oleju 4000 / 12000 lub 1/2 roku na 1 rok w CRF to oczywiście świadczy o jakości wykonania silnika albo ponownie krojenie klientów lub co gorsze taktyka na szybką utratę gwarancji.
Napisałem do importera zapytanie jaki ma sens robienie przeglądów w motocyklu co 1/2 roku... nic nie odpisali.