W następnym życiu chce być konstruktorem motocykli
A, wtedy zaprojektuję „Adventure bike” taki jaki powinien być. Bez niepotrzebnych plastikowych paneli, które tylko utrudniają dostęp do serwisowych części i łamią się przy ściąganiu. Z łatwym dostępem do akumulatora, filtra oleju, filtra powietrza, wlewu oleju i płynu chłodniczego, bezpieczników i żarówek w lampach. W standardowych wyposażeniu : gmole do ochrony silnika, osłona chłodnicy, halogeny dalekosiężne, wskaźnik temperatury oleju i płynu chłodniczego, wskaźnik ładownia akumulatora, osłony przeciw błotne, bagażnik i wsporniki na sakwy. Oliwiarkę do łańcucha. Stojak centralny. Podgrzewane manetki. Szybę która spełnia swe zadanie a nie tylko do dekoracji. Podnóżki na których można wygodnie stać (a nie tylko podpierać stopę). Niestety, AT takim motorem nie jest.
|