Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20.02.2023, 08:43   #1
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,299
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 4 tygodni 12 godz 4 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
O tym, by pilnować wysokiej temperatury ładowanego akumulatora wiem od dawna.
W zeszłym tygodniu w dużym mercedesie miałem okazję przekonać się, że ładowanie może być także ograniczone poprzez zbyt niską temperaturę zewnętrzną. Poniżej ok 5-8 C na plusie "system" nie doładowywał akumulatora do pełnej pojemności.
W mituwisi mam voltomierz w kabinie i przy temp w okolicy 0 mam zawsze ładowanie w okolicy 14.8 15.2v bo to klasyczny zegar a nie cyfrowy ale widać wyraźnie ze juz wchodzi na czerwone pole. Sprawdzałem kiedyś i w mitsubishi faktycznie jest korekta napięcia ładowania od temperatury i działa. Nigdy przy niski h temperaturach nie było to mniej ni 14.4v jak jest w standardzie a zawsze wyżej!

Ostatnio edytowane przez pałeł : 20.02.2023 o 21:09
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem