Cytat:
	
	
		| 
					Napisał delirium  co za pytanie      kto niby podróżuje więcej autostradowo? adventure/dual sport  rider? nie zauważyłem, osobiście unikam autrostrad jak plag.  Jak podróżujesz autostradowo to po jaką cholere kupować Afryke Twin czy Tenere     kup Honde Crosstourer albo NT1100. Jak masz wiecej kasy to BMW K1600GT i masz właściwy komfort na autostradzie, a nie bujać sie na 21 calowych, czesto dętkowych przednich kołach... Moto ADV ma być bezpieczne do jazdy w terenie 
a wszystko powyzej 200 kg to proszenie sie o dużę kłopoty w terenie nawet jak sie ma umiejętności. | 
	
 
dzięki za nieco rad.. 
 
 
ja mam tutaj nieco odmienne podejście.. bo dla mnie motocykle ADV to motocykle wielozadaniowe,  jak chce nimi lecieć sobie na Bałkany, albo do Włoch to nie będę leciał  bokami  bo sama trasa zajmie  mi więcej niż  spędzę.na miejscu.  wiele razy też robiłem weekendowe wyjazdy  gdzie całe 2 dni  ciosaliśmy offem  po 10 godzin a powrót w niedziele.. na strzała autostradą do domu.. Tak widzę zastosowanie takich typu motocykli. Zarówno Tych średniaków  jak i tych większych.. 
 
	Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Detrytus   Acha jeszcze jedno, spostrzeżenie z filmu że wieje spod lag, jak dla mnie jest trochę wyssane z palca, przecież musi iść trochę powietrza na człowieka, bo latem już zupełnie się nie schłodzi, uważam że szyba w AS jest naprawdę niezła, sam jeżdżę w Airohu z daszkiem i faktycznie powyżej 140 km łeb chce urwać no ale to nie ścigacz więc o czym mowa. | 
	
 
Nie .. niestety to nie jest wyssane z palca, 

 wielu producentów dobrze o tym wie i stosuje  deflektory dolne na lagach lub  tak  konstruuje   górę motocykla aby nie wiało..   jeżeli  nie dowierzasz  przy ok 140 połóż sobie rękę i pozasłaniaj nieco  miejsce gdzie wydobywa się.powietrze z okolicy lag.. i sam się.przekonasz że będzie o wiele lepiej..  

   Polecam.. 
