|  03.09.2009, 00:36 | #158 | 
	| 
				
 Zarejestrowany: Jun 2009 
					Posty: 692
				 Motocykl: chwilowo rower
 Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s       | 
				  
 
			
			
	Cytat: 
	
		| Dokonałem kilku pomiarów: 
 0) dla jasności - pierwsza czerwona dioda świeci zawsze, bo sygnalizuje spadek poniżej 12V, poniżej nie piszę tego za każdym razem.
 
 1) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,06 V - 1 dioda zielona jeszcze świeci
 2) silnik nie pracuje, światła długie, spadek do 12,05 V - świeci tylko ostrzegawcza niedoładowania - czerwona, (w niektórych zestawach żółta)
 3) silnik pracuje, bez świateł, wolne obroty - 14,53 V - świecą wszystkie zielone diody
 4) silnik pracuje, światła postojowe
 wolne obroty -14,34 V, świecą wszystkie ziel diody
 5) silnik pracuje, światła postojowe, wysokie obroty - 14,16, świecą wszystkie zielone diody
 6) silnik pracuje światła krótkie, wolne obroty - 13,37V - świecą 2 zielone diody
 7) silnik pracuje, światła któtkie, wysokie obroty - 13,92V, świecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielone lekko.
 8) silnik pracuje, światła długie, wolne obroty - 13,42 V świecą dwie zielone diody.
 9) silnike pracuje, światła długie, wysokie obroty - 13,9V, śviecą w pełni 2 zielone diody, trzecia zielona lekko.
 
 W kolejnej odpowiedzi zdjęcia.
 |  
Ustawienie momentu zapalanie się diodek jest pewnie regulowane jednym opornikiem, jak komuś nie pasi zakres to można podmienić albo wstawić potencjometr.
		 | 
	|   |   |