Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.03.2021, 08:01   #281
TOMADYNA

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Bezrzecze
Posty: 137
Motocykl: CRF 1100 DCT
TOMADYNA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 3 godz 1 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
jeżeli cynk nie jest jakoś trwale związany ze spawem to problem jest dość prosty do rozwiązania, ale wiąże się z mechanicznym usunięciem cynku z powierzchni spawów a nie bujaniem zbiornikiem na boki.

Mechanicznym mam na myśli sposób bez drapania skrobania itp... są różnego rodzaju rozwiązania typu kółka z włoskami z tworzywa sztucznego, miedziane.
Można także zastosować inne rozwiązanie w postaci niewielkich elementów metalowych.

procedura powinny wyglądać np. tak.

1.Mechaniczne usunięcie cynku
2.Płukanie zbiornika (np. jak z instrukcji hondy)
3.Płkukanie/wymiana przewodu paliwowego oraz wtryskiwaczy
4.Wymiana filtrów
5. happy end.


Rozwiązanie jakie przyjęła honda może mieć zastosowanie do motocykli, które już mają nawinięte np. 10-20.000km gdzie cynk już pływa w zbiorniku lub został wyłapany przez filtry.

Motocykle które są nowe lub mają niewielki przebieg - płukanie jest bez sensu zupełnie....

Gdybym miał taki przypadek osobiście to przy wizycie w serwisie poprosiłbym o zrobienie tego dobrze a nie jak zaleca producent. Każdy mechanik będzie wiedział o co chodzi.
Ja mam przypadek mojej CRF gdzie mam obecnie zrobione 800km i juz syfy pływają. pierwszy przegląd robię na 1000km i będę najprawdopodobniej robił akcję.serwisową. Też się zastanawiam czy nie za wcześnie, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, że jeśli syf pojawi się ponownie by pojechać na ponowną akcję.
TOMADYNA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem