Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.03.2021, 22:01   #120
nabrU
Stary nick: Radarman
 
nabrU's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 3,133
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
nabrU jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 20 godz 10 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Miałem liona też u siebie, poniżej zera każde uruchomienie silnika i DCT była martwa, pozostawiałem uruchomiony silnik aż się trochę rozgrzał gasiłem i ponowny rozruch już DCT funkcjoniren. Liona wyrzuciłem... koledzy v-strom'iacy się śmiali nie było wyjścia.
Mam LiFePO4 w swojej 2017 DCT i zero problemów od 2 lat. Co prawda jazdy wiele ostatnio nie było, ale trzeba pilnować aby napięcie aku nie spadło poniżej 13V. Druga sprawa rozruch silnika po jakichś 15 sek od przekręcenia zapłonu na zimnym aku aby się bateria nagrzała.
nabrU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem