Szynszyll,  
 
A powiedz mi - nówiąc że "przód jest za wysoko" masz na myśli to zdjęcie gdzie oba kliny się pokrywają czy to zdjęcie gdzie mały klin wystaje poza szeroki klin ? 
 
Tam gdzie wystaje - to tylni garnek 
Z przodu są prawie równe, 
 
Z tyłu łańcuszech wchodzi już z lekkim oporem na wałek - trzeba "dopchnąć" napinacz albo pochylić wałek przy zakładaniu łańcuszka. 
 
 
Jest szansa że to kwestia zużycia  ślizgów / uszczelek / albo zbyt słabego dokręcenia ? - czy raczej głowica była planowana ? 
 
Jak to sprawdzić ? 
 
Jeżeli planowana - to czy taki stan na klinach rozrządu wyklucza jej użytkowanie ? 
 
Zanim wymieniłem łańcuszek na przednim garnku słyszałem metaliczne stuki po przejechaniu 3km ... nieregularne, co kilkanaście sekund a silnik gasł ... ostatecznie stwierdzilem że to nieszczelnosć na wydechu, 
 
Czy może być jednak że to tłoki uderzały o cylinder ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |