Do tej pory nie znalazłem zbyt wiele o zawieszeniu, poniżej opis głównych różnic. Może komuś się przyda. 
 
Wersja std. 
# regulacje przód: napięcie wstępne bezstopniowo, tłumienie odbicia bezstopniowo, tłumienie kompresji 12 poziomów. 
# regulacje tył: napięcie wstępne 35 poziomów, tłumienie odbicia bezstopniowo, tłumienie kompresji 12 poziomów. 
 
Wersja elektr. 
# regulacje przód: OGÓLNE w zależności od wybranego trybu jazdy stopień tłumienia przedniego zawieszenie jest dostosowany automatycznie. W trybach User 1 i User 2 można zmienić ustawienia ogólne w zakresie: twarde, średnie, miękkie, terenowe oraz PRZÓD w zakresie - / STD / +. 
# regulacje tył: 4 ustawienia napięcia wstępnego (w trybach User 1 i User 2 można samodzielnie zaprogramować poziomy napięcia wstępnego od 1 do 24).  
OGÓLNE w zależności od wybranego trybu jazdy stopień tłumienia tylnego zawieszenie jest dostosowany automatycznie. W trybach User 1 i User 2 można zmienić ustawienia ogólne w zakresie: twarde, średnie, miękkie, terenowe oraz TYŁ w zakresie - / STD / +.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |