Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  MrWaski
					 
				 
				Dzisiaj sprawdzałem jeszcze raz na stronach BMW. 
Podstawowa wersja GieEsa 1250 nie ma ani ES, ani tempomatu, nie ma też szprych i wielu innych bajerów które ma podstawowa ATAS 2020 ES.  
Na pewno BMWe jest wygodniejszy na asfalt z plecaczkiem, ale IMO brzydszy. 
Kuferki w porównaniach wypadają podobnie, ale ja i tak będę montował budżetowe 2-3 razy tańsze.
 
PS 
Tu  https://www.youtube.com/watch?v=IQD15qpeTng&t=38s pod koniec filmu podają, że podstawowa wersja ATAS ES, a więc bez kufrów,  kosztuje 16049 GBP. A więc 1450 przepłacać za kufry, to ja dziękuję... raczej nie skorzystam. Chyba że za rok, dwa dadzą w promocji...  
			
		 | 
	
	
 
Bajery bajerami ale nowy BMW R1250 to i tak inna półka masz silnik, który już przy 2000obr ma prawie tyle momentu co CRF przy maksymalnych osiągach o mocy nie wspominam bo mi akurat na tym nie zależy no i wał kardana sorki ale skoro to ma być motocykl turystyczny to nie chce mi się paprać ze smarami i naciągiem łańcucha. 
Co do ceny to nie wydaje mi się aby ktoś kto wydaje prawie 80.000 na motocykl szczypał się z tymi 5-8tys. różnicy skoro dostanie za to sporo więcej . 
Wygląd, trudno na tym polu dyskutować mi stara CRF się podoba nowa jakoś średnio a BMW GS jest przynajmniej bezdyskusyjnie brzydki i co z tego zawsze taki był.