Cytat:
	
	
		| 
					Napisał ketrab  Wracam do pierwotnego wątku czyli CENTRALNY KUFER, nie wiem co w Hądzie sobie myśleli, że z motocykla głównie wyprawowego (NAT/AS) nie zrobili wielbłąda, przecież wiadomo, że nikt normalny nie będzie się tym taplał w błocie i piachu po pachy w końcu prawie 250kg pod tyłkiem.
 tylko będzie ładował pod sufit i adventure po twardym i lekkim terenie "around the world" namioty, śpiwory, ciuchy, części (chociaż Honda to Honda do Hondy się nie zagląda) i inne rzeczy na wyprawy.
 nie wiem na ile info w manualu o nośności 10kg na zadupku nie są abyt asekuracyjne, że nie da się tam wrzucić więcej, jak np ma konkurecja czyli F800/850GS itp. ktoś ma jakieś doświadczenie?
 | 
	
 
Mam ATAS.
Z centralny kufrem GIVI OUTBACK 42l. jest wyraźnie bardziej podatna na shimmy, szczególnie w  zakręcie  - co łatwo wyjaśnić, ponieważ kufer staje się żagielkiem wprowadzającym dodatkowy niekorzystny moment siły. Dlatego też w ATAS Honda W OGÓLE nie pozwala na kufer centralny. W terenie centralny też nie pomaga podnosząc środek ciężkości.
Tyle w teorii. 
W praktyce jeśli nie szalejesz z prędkością i jeździsz głównie po asfalcie to nie odczujesz żadnych niedogodności.