Nooo, grubo teraz pojechales. 

 Znaczy- trzeba napierdalac? 

Dla dobra silnika 
 
	Cytat:
	
	
		| 
					Napisał sneer  Cierpi, bo:1. Na niższych obrotach masz większą bezwladnosc wirujacych mas, są większe wibracje i obciazenia
 2. Utrzymywanie stechiometrycznej mieszanki w dolocie/cylindrze załamuje się przy ekstremalnych wartościach obrotow, ze względu na bezwladnosc układu wtryskowgo, reologię, charakterystykę przeplywomierzaetc
 3. Smarowanie, a konkretnie liniowa charakterystykę pompy oleju, która ktoś zaprojektował do znoszenia obrotów rzędu 6krpm i wiecej
 4. Sterowanie zaworami, przy niskich obrotach krzywki walka rozrządu wala mocniej w trzonki, bo te też mają bezwladnosc. Stad powszechne halasowanie zaworów na zbyt niskich obrotach w praktycznie każdym silniku.
 
 Sent from my G8441 using Tapatalk
 | 
	
 
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka