Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  bosmna 65
					 
				 
				Mam podobny problem z DCT.  
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła. 
Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku. 
Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane. 
Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu. 
			
		 | 
	
	
 
Jak smarujesz kolo na stopce centralnej , to włącz N. Masz luz i koło chodzi bez problemu. Włączeniu D i stuk to normalna sprawa, w końcu skrzynia wbija jedynkę jak w manualu, a to że stuka przy zmianie, to stuka skrzynia , normalne jak biegi się zmieniają .