Przeglądałem schemat sterowania tą skrzynią i ilość czujników przeraża. 
Bez podłączenia tego pod "kompa serwisowego" słabo to widzę. Bierzesz legendę Dakaru na plecy i do serwisu, ale zanim to zrobisz to jeszcze popróbuj: 
"Wadliwy system DCT jest często związany ze źle podłączonymi lub skorodowanymi złączami. Sprawdź te połączenia, zanim przejdziesz dalej." 
Kiedyś Was ostrzegałem, ale ......prawdziwe kłopoty się zaczną ze wzrostem km nalatanych....Szerokości.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)  
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!  
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
			 
		
		
		
		
	 |