Cytat:
	
	
		| 
					Napisał 7greg  A co jest przyczyną grzania? | 
	
 
Ano zwykła normalna praca która średnio osiąga ok 60*.
Wybaczcie ale jeszcze trochę to ktoś wymyśli układ chłodzenia regulatora wodny połączony z mini chłodnicą plus mini wentylatorek 

 który by musiał chodzić w tybie ciągłym.
Arecki-skoro twój regulator mial zaledwie 43* to raczej pracował w zbyt "zimnych "warunkach a ty mu jeszcze lodówkę na plecy zapodałeś 

Fajnie to wykombinowałeś 

 , ale myslę że wyszła z tego sztuka dla sztuki, zwłaszcza po przejechaniu po błocie da sporo czyszczenia.
Temat był wałkowany więc nie będę się rozpisywał przypomnę tylko oczywistą oczywistość, jeśli połączenia( kostka) ma dobry kontakt i jeśli klemy na akumulatorze mają dobry styk to sprawny regulator osiągnie swoją roboczą temperaturę i tyle.
Pomysłowym jest zastapienie kostki lepszym kontaktem np polutowaniem kabli i wydaje się jedynym uzasadnionym.
Pozdrawiam wynalazców 

 , nie ustawajcie w poszukiwaniach coś się kiedys może przydać 
