|  07.06.2016, 11:44 | #22 | 
	| 
				
				Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok 
					Posty: 5,614
				 Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
 Online: 1 rok 2 tygodni 4 dni 8 godz 53 min 22 s       | 
				  
 
			
			
	Cytat: 
	
		| 
					Napisał bartol  Też mogę potwierdzić, że jest to jedno z lepszych ustrojstw, które zamontowałem w motocyklu. Nie raz mi dupę uratowało na kamolach, w koleinach, korzeniach czy przy uślizgach przedniego koła np. na mokrej trawie, błocie. A na piachu, jest po prostu zajebisty   .  
Kupiłem używkę, używam w obu motorkach.  
Co do moich ustawień: tłumienie na 36 stopniach wychylenia (te dwie śrubki po bokach) - wystarczy, przy wiekszym skręcie, kierownica chodzi normalnie, pokrętło High (prawe) na maksa, "klikacz" Base - w teren 2/3 kliki od końca, piach - na maksa, asfalt - 6/7 klików od końca.  
Działa   
Ot, taki przykład - jedziemy gdzieś tam z kobitą, pełny załadunek - przy około 80 km/h, kilka razy przednie koło łapie shime - dwa kliki na "+" i problem znika    
A wygląda u mnie tak: |  
w exc duża różnica jest ? Po przesiadce na niego zauważyłem że jest podatny na uderzenia boczne w kamienie, korzenie. Jak się jedzie szybko po takiej drodze z korzeniami to nieraz miota nim jak szmatą   . Zastanawiałem się czy amor to zniweluje.
		 
				__________________Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
 | 
	|   |   |