|  15.05.2016, 12:26 | #8 | 
	| 
				
 Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000
 Przebieg: 149 000
 Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s       | 
 
			
			
	Cytat: 
	
		| 
					Napisał myku  Ogladalem ten film dwa razy i na ta wlasnie sprawe bardzo zwrocilem uwage.U mnie w Niemczech jest mnostwo rond.Naprawde wyszukiwalem trase,zeby bylo ich jak najwiecej.Kazde z nich robilem na innej predkosci i z innym wyjsciem z niego.Kompletnie nic sie nie dzialo.Bieg trzymal przyz caly czas jazdy po rondzie i przy wyjsciu z niego ,dosyc dynamicznym.prowokowalem to zeby bieg przeskoczyl ale nic sie nie dzialo.Mysle,ze kolega mial po prostu zapiete D,a moze S3,sam nie wiem.U mnie pomimo prob,nie wystapilo kompletnie nic.Nie wiem jak u ciebie,ale wg mnie opcja D jest na przeloty Poza tym nie nadaje sie do niczego.Rewelacyjna jest tez zmiana biegow przy kierownicy.Moto idzie do odciecia |  
z D chodzi Ci o zbyt szybkie przechodzenie na wyższe biegi ?
		 | 
	|   |   |