jeśli będziesz musiał/chciał regenerować nicasil daj znać. robiłem to w swoim KTM i broń Boże nie korzystaj z usług firm z Czech za pośrednictwem OlekMotocykle czy innych...
no ale... może nie będzie tak źle.
Cylek zdemontuj i przede wszystkim zanieś do warsztatu gdzie wykonają pomiar średnicy pod względem owalizacji i stożkowości.
Te dane porównaj z serwisówką - jeśli są powyżej tego co pisze serwisówka to sorewicz - trza robić. Tłok dobierają od razu z honowaniem nicasilu na wymiar i jest to tak spasowane, że daję słowo - bez pierścieni na bank odpali...
Zaopatrz się od razu w jakąś sensowną serwisówkę - Haynesa na przykład. Tam znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące pasowań. W przypadku takiego małego tłoka i Nicasilu to może być kilka setek.
No i w razie 'W' nie daj się wmanewrować w tulejowanie tej NSRki żeliwem. Szkoda du.ę zawracać.
Remont dwusuwa.... współczuję.
matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
|