Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  MOTOMYSZA
					 
				 
				Dzięks Dabal za info.  
A teraz pytanko do  IZIEGO : podobno u Ciebie taki patent klęknął,pomimo że miałeś te korki malutkie(słyszałem że 3cm)-znaczy wyrwało na gwincie? Daj znac co się dokładnie stało,please, żeby nie popełnic tych samych błędów.  
 
Ps  W Bydzi słoneczko i  temp na plusie, więc odpalam sprzęta  i dziduję do lasu   testowac dorobione dopiero co  i założone podwyższenia do kiery.  
			
		 | 
	
	
 
Też mam to co Izi (z jednego wypustu). I teraz tak:
wysokość jest taka, jak grubość półki (nic mniej i nic więcej). 
Do lagi jest wkręcone przedłużenie, korek z odpowietrzeniem jest oryginalny. 
Nic na gwincie nie strzeliło. Jeździliśmy wcześniej w różnych warunkach terenowych i nic się nie działo.
A to że słyszałeś że coś trafił szlag, to wywalało (w jednym i drugim motocyklu) olej spod oringu. Było to na Kamczatce i zaraz po dostawie motocykli samolotem. Wydaje nam się, że może powodem było ciśnienie w luku bagażowym, cholera wie. Ja wtedy swoje odkręciłem, Izi wymienił oringi i było już ok.