Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Maurosso
					 
				 
				Straszliwe opasła...wygląda na 240kg. 
 
Dunno, chyba moim ideałem byłoby: 
ok. 800ccm, 80km. 
Wtedy dałoby się spełnić założenia <200kg, plus wytrzymałość i niezawodność konstrukcji.  
 
1000cmm i 100 koni, na które wszyscy zdają się być tak strasznie napaleni kojarzy mi się z: 
a.) Niemożliwością wykorzystania tego zapasu mocy w terenie innym niż autobahn. 
b.) Przy wadze <200kg, jakąś żenującą wytrzymałością ramy i zawieszenia. 
			
		 | 
	
	
 
Bedzie 1000 cm3 i 100 koni, bo Honda chce się wpasować z ofertą pomiędzy klasę dużych turystycznych enduro (KTM 1190, BMW 1200 LC, Tenera 1200) a klasę osiemsetek ( BMW F 800 GS i Triumph XC 800). I ci, ktorzy rozważają zakup 800-tki za te same pieniądze dostaną u Hondy więcej. Do tego nowa Afryka ma iść więcej w kierunku terenu - coś jak kiedyś KTM 990. Przynajmiej takie były przypuszczenia redaktorów gazety Motorrad - chyba z kwietnia tego roku. Oby się sprawdziły. :-)