Cytat:
	
	
		| 
					Napisał dawid8210  Gdzieś był temat o pierburgu. Grubą kreską było pisane by żadnych zamienników pierburga nie brać tylko oryginał, (z zamiennikami były z nimi problemy) jak już chcesz iść w takie pompy. I był też link do helmuckiej strony gdzie gość rozwiązał problem pompowania w razie wyjebki, poprzez dodanie przekaźnika pod czujnik oleju. | 
	
 
wszelkie pompy samochodowe to pompy przelewowe a nie ciśnieniowe jak w AT, znaczy to, mają one tylko zawór odcięcia, w pierburg'u 7.21440.51.0  jest ustawiony na 0,4bar  (w At jest to 0,2 bar) pompy te chłodzą się przepływającym paliwem i kiedy włożysz ją do AT to przepływu praktycznie nie ma, i to głównie dlatego padają zamienniki. Ja miałem pierburga u siebie  motocykl średnio palił ok 1L więcej dlatego wróciłem do oryginału z nowymi stykami, a pierburga wożę pod siedzeniem na wszelki wypadek.