Cytat:
	
	
		| 
					Napisał Sławekk  Biały mam nadzieję, że po przeróbce zrobisz rzetelny test w offie, w którym odpowiesz na kilka nurtujących mnie pytań: 
- jak ciężka AT z taką oponą zachowuje się w terenie ?     (ogólne wrażenia) 
- jak jest ze stromymi podjazdami, czy moto wciąga się ?  
- jak jest na piaskach ? 
- jak jest z wyjazdem z błota itp. ? 
- jak jest z wytracaniem prędkości w terenie ?       (np. awaryjne przed przeszkodą)
 
Interesuje mnie test w offie, przez duże "O" - drogi szutrowe pomiń    
W końcu czy poprawa jest zdecydowanie odczuwalna i warta zainwestowanej gotówki. | 
	
 
No i nie wytrzymałem ...   
Zestaw opon: przód PIRELLI MT21 90/90/21, tył PIRELLI SCORPION MX EXTRA 120/100/18
Ten zestaw opon w teren to bajka. 
Kałuże, mokra trawa, rozjeżdżone błoto, podjazdy po  w lesie, pochylone i śliskie polne drogi, pole orne, teren podmokły, itd. nie do zatrzymania - jak to mówią "banan nie schodzi z gęby".
Jedynie śnieg minie zatrzymał.
Jak dla mnie warto.
Jedyny względny minus to wysokość. Ja osobiście mogę zapomnieć o podparciu się dwoma nogami. Jeszcze nie mierzyłem, ale jest wyżej niż kumpla KTM 990S na oponie TKC. 
Video niestety nie mam bo jeździłem sam.
 




 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________
				
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.