Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Scorpi
					 
				 
				Jesli nie jest wodoodporny to ma chociaz gwarancje.  
 
Bartas rób a pozniej napisz szczegułowo ile cie to kosztowało... Tylko wszystko a nie ze to mam a tamto dostałem a to kupiłem po drodze. zobaczymy jak sie sprawdzi twoja teoria na stopare złotych... 
 
przykładowe ceny w przyblizeniu potrzebnych elementów. 
 
czesci     
układ z przesyłka    38 
elektrozawór z przesyłka    41 
zbiorniczek    4.5 
wezyk 8mm    1 
wezyk 4 mm    2 
przewód miedziany     5 
 potencjometry    10 
pudełko małe     1,5 
pudełko duze    3 
przewód wielozyłowy    5 
2 diody 12v    3 
przewod 1,5 mm    5 
oprawka diody 2x    2 
dioda 1000v    1 
konektorki zwykłe i oczkowe.    2 
gniazdo bezpiecznika    6 
pokretła    2 
gniazdo przekaznika     5 
przekaznik    5 
termokurcz    1 
suma    138,5 
 
Do tego wizyta w agromie sklepie motoryzacyjnym , co najmniej jednym sklepie elektronicznym i jakies 20 godzin pracy.  
 
Do tego jeszcze trzeba wykonać mocowanie dyszy i sterownika.... 
			
		 | 
	
	
 
A o satysfakcji z tego, że wystrugało się takie urzadzonko samemu nie pomyślałeś? 

 Sam w XTZ przerobiłem silnik na 800 zamiast dołożyć kilka stów i kupić 850 od TDM. No ale mam satysfakcje, że posiadam jednostkę oficjalnie jedną jedyną taką w PL.
Idąc dalej.... po wuja przerabiać Afrykę dając jej zawiasy WP, plastiki z oferty rajdowej, grubą kierę alu, nowe felgi Exela itd. jak można kupić coś nowoczesniejszego co ma te rzeczy w standardzie.
Mocno mi się zdaje, że chcesz Bartasowi udowodnić to, że jego pomysł jest o kant stołu pobić i jest nieopłacalny. Nie wiem... może jakaś zazdrość przez Ciebie przemawia? 
A ceny poszczególnych elementów zależą od tego kto w jakim mieście mieszka i jaki ma dostęp do części oraz od tego co przez lata udało mu się zachomikować w garażu.