[/QUOTE], fajnie, że w terenie potrafił zawstydzić lekkie vitary czy dłubnięte defy .[/QUOTE]
 Proszę , oplułem monitor ,wiem że  fantazja ułańska nie zna granic ale niestety otyłość i brak mocy (domyślam się ze to był Y 60) to to samo co jazda klockiem AT w terenie  fizyki się nie zmieni . Dziwię się tylko ze tworzyłeś 
maszynę rolniczą i byłeś zdziwiony ze na asfalcie jest lipa

 same gumy czy to motocyklowe czy do samochodu MT a Szosa to dzień do nocy pomijam trakcje ale sam efekt stada w..k bąków jest bezcenny a z drugiej strony najważniejszy jest łącznik między fajerą a pedałami (stopkami ) reszta też jest ważna ale żelazo zbytnio samo nie jeździ i nie zmienia to faktu że nadwaga nie jest wskazana w przeprawie  (nie mylić z wyścigami wyciągarek ). 
Honda stwożyła  XRV na wzór rajdówki dakarowej żeby żyła legenda ale to już nie jest ten sam motocykl to samo tyczy się KTM   a że legenda wiecznie  żywa to ludziska przerabiaja bo chcą jeździć namiastką legendy i chwała im że się im chce bo inaczej  wiało by nudą