|  10.04.2012, 08:08 | #10 | 
	| El Mariachi 
				
 Zarejestrowany: Aug 2009 Miasto: Podkarpackie 
					Posty: 1,493
				 Motocykl: RD04
 Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s       | 
				  
 
			
			
	Cytat: 
	
		| 
					Napisał aciu  Tak mi chodzi po głowie ostatnio XL 600 LM...jako drugie moto do odrestaurowania, na okres letni/jesienno/zimowy. Wiem że jest to już stare,mało konkurencyjne z dzisiejszymi sprzętami moto, jednak jestem sentymentalny i lubię proste, trwałe rozwiązania. Chciałbym abyście mi podpowiedzieli jakie są wady i zalety tego modelu, czego doszukiwać się aby nie zaliczyć wpadki przy zakupie, jak stoją części zamienne, i czy jest dostatek w częściach po rozbiórkowych. Jaki przebieg jest realny i przy jakim silnik wymaga remontu. Podyskutujmy na ten temat. Budżet zakupu jest raczej skromny, max 3,5 tyś zł. Remontować, regenerować chciałbym głównie ramę, instalację, jakieś drobnostki, światła, hamulce, przewody, linki, alu elementy, etc. coś podobnie jak z moją AT, silnik o ile części nie są cholernie drogie to też chetnie odświerzę    Ot nauka podstaw mechaniki. Lubię dawać nowe życie    
Jak to widzicie?
  
Pozdrawiam   |  
Napisz do Majo i Matjasa oni mają lub mieli ja miałem ale PD05 z roku 8ilieś. 
Ciekawe sprzęty i np do mojej 500R tłoka już nie uświadczysz na europejskim rynku   
				__________________Niech moc będzie z wami ...........
 | 
	|   |   |